Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találja. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk. Elfogadom
Keresés

Úti cél / szálláshely neve:

Felnőtt

Gyermek

További keresési opciók

Csatlakozz hozzánk!
Hírlevél
EUB utasbiztosítás

Ez lesz életed legjobb hamburgere!

Akár nyári, akár téli vakációról legyen szó, az igazi kikapcsolódás nélkülözhetetlen részét képezik a kellemes, hosszúra nyúló vacsorák és a hajnalig tartó beszélgetések egy-egy korsó minőségi sör mellett. A karintiai Koralpe színes gasztronómiai kínálata és a helyi bárok bájos hangulata gondoskodik arról, hogy estéinket is igazán kellemesen tölthessük, akár barátainkkal, akár családunkkal érkezünk erre a remek osztrák síterepre.

A kiváló koralpei sípályákon töltött nap után kellemes fáradtság lesz úrrá rajtunk: ilyenkor mire is vágyhatnánk jobban, mint egy bőséges vacsorára és barátságos hangulatra? Ha útnak indulunk a megfelelő helyet kutatva az este eltöltésére, a bőség zavarával küzdünk.

A Burgstall liftállomáson rögtön belebotlunk Koralpe egyik legnépszerűbb bárjába és éttermébe: az Apres Skiarena Ofenstub'n-ba. A rusztikus hangulatú vendéglőbe belépve azonnal magával ragad bennünket az itt uralkodó laza és barátságos hangulat, és rögtön kedvünk támad a helyiség közepén található cserépkályha melegénél letelepedni egy csésze forró itallal a kezünkben. Ha napsütéses időben járunk itt, akkor a teraszon is helyet foglalhatunk, ahonnan csodás kilátás nyílik a festői Lavantall völgyre. A tradicionális osztrák és nemzetközi fogások mellett ínyenc falatokra is számíthatunk az étlapon, de az italkínálat szintén rendkívül bőséges: kipróbálhatjuk például a ház specialitásait, a Schneeflocke (Hópehely) koktélt vagy a málna snapszot. A késő esti órákban már élő zene is fokozza a hangulatot, a bulizós társaságok tehát akár hajnalig is jól érezhetik magukat az Apres Skiarenában.

A síterep kellős közepén azonban egy másik – hasonlóan színvonalas – étterem is felfedezésre vár: mégpedig a Ma-Ma-Mia Pizzéria és Étterem. A vendéglő mesterszakácsa ugyanannyira otthon van az olasz konyha specialitásainak elkészítésében, mint az osztrák és a nemzetközi gasztronómia legremekebb fogásaiban. Az sem kizárt, hogy itt esszük majd életünk legjobb hamburgerét, amelyet 100 százalék marhahúsból készítenek! A Ma-Ma-Mia Étterem ráadásul naponta megújuló menükínálattal várja a vendégeit, igazán kedvező áron.

Végezetül tegyünk említést a Zum Heizhausról is, amely Koralpe egyik legismertebb és legkedveltebb étterme és szórakozóhelye. A hely egyszerre kiváló helyszín a kellemes vacsorákhoz és a hajnalig tartó partikhoz. Az étlapon elsősorban klasszikus fogásokat találunk, mint a Cordon Bleu vagy a Bécsi szelet, ezeket azonban a lehető legkiválóbb és a legautentikusabb módon készítik! Ha vacsora után szívesen táncra is perdülnénk, akkor is jó helyen járunk: a Zum Heizhaus ugyanis fantasztikus bulijairól is híres. Egy, az utazásunk idejére eső, születésnap vagy évforduló megünneplésére keresve sem találhatnánk ennél ideálisabb helyszínt!